Marma-behandlingar

Idag har jag gjort en Marma-behandling igen. Det var som vanligt helt underbart.
Varje gång jag ger en marma så blir jag påmind om hur underbar kroppen är och hur fantastiskt den fungerar. Inte nog med det, jag blir påmind om varför jag håller på med detta.

Jag har idag även fått två stycken som bokat in en tid med mig, för just marma. En kropps-terapeut och en rutinerad coach & massör/idrotts-massör.

Jag bara tänker: FEED BACK. De har ju själva gått igenom saker under hela tiden de har jobbat så de kan säkert komma med något bra tips som de lärt sig genom åren.

Annars är det ju värdens boost att få feed back från alla. Det är verkliegn helt underbart.

Så snart har jag gjort mina 10 gratis gånger. Det alltså Först till kvarn som gäller. Ba så ni vet :)
För sen blir det till att betala för sig.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0