Olika fighter ger resultat (?)

Ja, Natten som gick gick också väldigt bra. Gubbis vaknade 2 ggr på kvällen och den ena gången accepterade han vatten (wtf?!), följt av napp. Andra gången så tog han nappen och somnade gott om. Sen efter det att vi gick och la oss så har han en gång nöjt sig med napp, och en gång ammat.

Han har alltså ammat bara EN gång !?

Det är ju så lovely som det kan bli !!

Det är som att han vet att jag sitter och berättar om hans ovanor och känner att han måste bättra sig.. Hoppas nu att detta håller i sig.

(Visserligen så tog vi en fight med han förra veckan och gick inte med på att han skulle få sova i vår säng något alls. (Efter att han hoppat över Robin och hamnat på golvet, dessutom fick jag så dålig sömn av att ha ett element brevid  mig) Han har nämligen inte gått med på att sova hela natten i sin säng. Så det kan ju vara så att han börjat vänja sig med sin säng.. Vad vet jag?)


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0