Överförtjust

Dagen har slutat förvånansvärt bra!

Robin kom hem från jobbet runt 16 tiden och då åkte vi in till stan. Jag för att fika med Pippi och Fanny och Robin för att åka och handla tillsammans med Ralf :)

Jag hade alltså EGENTID med mina vänner. Så jävla lovely!

Sen bestämde sig min underbara sambo för att bjuda mig på Pastabacken, sen åkte han på träning och jag tog hand om gullet som åt bra och somnade hyfsat lätt! Förstår ni min överförtjusning?!

Jag skulle egentligen ut och jogga nu när sambon kommer hem (21.15) men jag glömde mina träningskläder inne i sovrummet, där Ralf sover, så det får bli i morgon. Chansar inte.

By the way så glöme jag ju bort att en tand håller på att komma..
det kanske är därför han inte kunnat sova så bra i dag....


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0