Produktiv dag

Asså idag, än så länge, så har jag typ kittat upp "gå-stolen" (det var slut beterier + att den behövdes rengöras) och gett Ralf mat... Det var typ det.
Asså, kan man bli slöare?

Jag har inte styrt upp mig för fem öre.
På ett sätt så är det otroligt skönt att ha en sån här dag då vi bara slappar, och på ett annat sätt så blir jag lite rastlös och funderar över vad jag kan börja göra. GIVETVIS så kommer jag på en massa tråkiga saker som att jag kan städa, tvätta, rensa upp någonstans (typ över allt).. Men det är ju inte riktigt det jag känner för att göra.
Helst av allt hade jag typ tagit en fika i stan med någon vän eller gjort något annat kul på tu man hand.

Dessvärre verkar alla bortresta, upptagna, trötta/slöa, jobba eller något annat.
Jag ska slänga iväg ett sms till Emma och hoppas på att hon och söta Eira har tid och lust för en dejt..
Annars vette tusan?

I kväll blir det kalas hos min "typ-bror" Kalle. Jag ska köpa en plåtsax åt han. spännande va?! :D

-

Sa jag förresten att min tv slog igång sig själv idag igen. Jag fattar faktiskt inte vad? Jag brukar ju kunna känna om det är någon ny själ omkring mig och de här gångerna som tvn slagit igång sig själv så har jag faktiskt inte kännt något alls. Är det något fel på tvn eller är det en själ som jag vant mig vid så jag inte tänker på det?
Jajja, Så länge det inte känns creepy så bryr jag mig egentligen inte så mycket.

Jag är törstig.

*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man får ha slödagar :) Imorrn ska vi mysa och hänga hela daaaagen lång. pyss!

2010-08-04 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0