Säkerhetsprylen mobilen.

Var nyss ute på en joggingtur. Det var gott. Efteråt gick jag på coop för Robin ville ha en B&J phish food. Jag passade även på att handla lite nödvändigheter  och när jag står mellan hyllorna till barnmaten märker jag plötsligt hur två thailändare står och iakttar mig. Creepy!

Efter ett tag märker jag att dessa tahländare följer efter mig. NOT NICE. Jag träffar Annelie och Thailändarna betalar, sen sätter de sig på bänken och iakttar mig medans jag betalar. Jag fick en jävligt olustig känsla i kroppen och mins när jag var 17 år och förföljd av en tjock turk så Chrille och Lia var tvugna att komma och möta mig på Statoil 1 på natten.

Jag slog genast nummret till Robin och pratade med han under hela färden hem. Och ja, jag är varken våldtagen eller död.. så det känns bra.

Fan man ska aldrig gå hemifrån utan mobil.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0