Tröttisen

Ralf sover för ovanligheternas skull och jag skulle kunna somna vilken minut som helst. Men jag håller ut tills min Snusbo kommer hem.

Ungen somnade krypandes i mitt knä medans jag pratade i tgelefon med Robin. Chockerande är ordet och givetvis så lägger jag Ralfen, i sin säng, som fortsätter att sova. Nu har jag varit in och ammat han en gång och är lite orolig inför den kommande natten när han inte ätit nå kvällsgröt, men möjligtvis att man kan ge han välling i natt så han blir lite mättare.

Nåväl. Jag ger han hällre välling 2 gånger i natt än att han ska vakna om en halv-timma och anse att han bara tagit en tupplur för att återgå i rivandet av vårt hem. Nej tack. Nu får han sova.

1.5 timma har han sovit nu och nu håller vi tummarna att han sover till... låt säga.. 9 i morgon bitte.




*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0