Att lära sig att gå

Helt plötsligt så kan ungen krypa, ställa sig, Stå utan stöd i korta stunder (tills han sätter sig på rumpan), klättra, klättrar ur och i gå-stolen. Han fullkommligt kastar sig efter det han vill ha, kämpar in i det sista för att få sin vilja igenom. Han ska smaka på allt. Oavsett vad det är och vart det finns.. han tar sig dit.

Ralf ger järnet i Gransjö


Vi är nu efter en "lära-gå-vagn". Han har provat en på barnenshus, och började genast traska, så nu ska vi köpa en så fort vi får tid.

-

Ralf sov för övrigt 20 minuter sist jag la honom för att vila, så han har levt rövare här hela eftermiddagen. NU har han äntligen somnat igen så nu håller jag tummarna för fullt.

Ska kolla om mitt morgon kaffe har blivit för gammalt för att dricka också tänkte jag laga mig nå lunch.
Trots att jag hade velat gå och lägga mig och vila jag med...


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0