Ett rum med lugn

Behandlingen idag gick över förväntan. Jätte roligt när det går så bra och härligt med en så nöjd kund. Jag längtar redan till nästa behandling, när den nu blir. Men jag läntar ännu mer efter att rummet är mitt.. helt och hållet mitt så att jag får inreda och skapa den känslan som jag vill. Mysfaktorn ska jag inte snåla på.

Det dröjer nog dock ett tag innan det sker. Som det är nu så delar vi på rummet 2 stycken och ibland hyr någon extra in sig, och det fungerar faktiskt bra. Det är väl bara inrednings-biten jag vill åt, och känna att jag kan lämna det jag vill osv. För som det är nu så får jag hålla på att packa och släpa saker fram och tillbaka. Jag har bara en påse där med Mina saker.

Det kommer när det kommer, men det är väl ok att drömma om det?


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0