Dagen innan Dagen-D

Dagen innan dagen D. Jag tar ett djupt andetag och funderar över vad jag ger mig in i. Mitt intellekt säger att det kommer att bli en extremt tuff månad. Men min känsla är nästan som en befrielse. Jag har längtat efter denna Detox, och jag läntar fortfarande. Inte bara efter att få bli "renad" från gifter utan även efter utmaningen. Jag är nyfiken på min egen kapacitet och känner att det ska bli så himla spännande.

Dagen till ära så har jag och Robin svullat på med Potatisgratäng, rödvinsås, Quornfiléer/pepparbiff och sallad.



Dock så övertende jag  och åt bara upp hälften. Men vad gör det? Det blir fint kvällsfika :)



Faktiskt så var det väldigt längesen jag åt potatisgratäng så jag hade faktiskt glömmt hur jäkla gott det är.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0