Veckans Tips!

Jag vet att jag inte har tips varje vecka.. men ja.. ni vet.

Veckans tips denna veckan är i alla fall till er som inte vill använda våtservetter hela tiden Och som inte har skötbordet i närheten av vatten.
Man kan använda sig av torra tvättlappar också har man en liten flaska, som man kan köpa på apoteket för 10 spänn, som man blandar vatten och olja i (typ rapsolja). Därmed kan man blöta de torra tvättlapparna enkelt och smidigt varje gång man behöver. Sen slipper man använda sig av en massa kemikalier hela tiden. Enkelt, lätt och naturligt! :D

Oljan är ett måste annars får de små liven röd stjärt.. Usch usch.


Super lätt att ta med också :)

*

Kommentarer
Postat av: Linda

Vaaarför har jag inte kommit på det? Har svurit över dessa tvättlappar och att jag inte vill använda dom helst, så har fått gå med ungen till toan varje gång för att tvätta av henne under kranen istället.

Tack för tipset! :)

2010-08-31 @ 22:01:25
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Livan

Ja, ibland är det svårt att komma på saker.

Varsågod :)

2010-09-01 @ 17:11:57
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0