Äkta kärlek

Nu har alla mina fantastiska släktingar åkt hem till västkusten. Det kännslite tomt. Vilken fantastiskt jul och vilka fantastiska andra dagar det har varit. God mat, kortspel och messor med kärlek. Vi har firat mormor som fyller 80 bast i februari, vi har spelat bowling (för första gången i mitt liv.. typ) vi har käkat libanesisk buffé som var underbar och vi har sjungity och spelat massor.

Äkta kärlek. Äkta kärlek.

Nu sitter jag hemma i läggan och dricker mitt favorit kaffe med mina killar. Ralf springer omkring och river som vanligt men ska strax få välling och där efter få hoppa i säng.

Livet är underbart.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt det låter. Vi har inte bestämt när vi kommer upp, men det blir nog nästa helg eller helgen efter det, för sen börjar min skola. Passar det närsomhellst för dig? Vi måste höras på telen.. Puss!

2010-12-29 @ 10:46:24
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Liv

JO, typ när som helst.

Ja, vi måste ringas!

2010-12-30 @ 08:41:38
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0