Bussfolk och underbara människor

Idag när jag skulle in och möta Fanny på stan så var jag slö och tog bussen. Okej, jag erkänner.. jag hade skitbråttom för att jag hade sovit för länge.

Hur som helst så var det en super söt tjej på busshållplatsen som artigt frågade mig "vill du ha hjälp upp på bussen".. Trots att jag inte behövde hjälp så blev jag så där löjligt glad bara av att hon frågade.
För trots att man tror att människan är hjälpsam så har jag verkligen blivigt överbevisad sen jag fick barn. Det är fler än man tror som inte är villiga att hjälpa till.
(Jag har blivigt erbjuden hjälp 2 gånger på snart 11 månader)

Så tack gulliga du för att du gjorde min dag bara för att du erbjöd dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0