En dag att minnas

Igår föddes en otroligt efterlängtad person. Min kära vän Johanna blev mamma till en bedårande liten kille. Sami. En stabil grabb på 54cm och 4500g. Han är helt bedårande söt och jag längtar så vansinnigt mycket efter att få träffa honom + föräldrar.

När jag fick smset av henne var jag utanför smedjan och blev helt till mig.. började nästan skrika högt och viste knappt vad jag sa. Jag gjorde så att vi missade bussen hem för att jag blev så snurrig.. Typiskt mig.

Den 15 februari är en dag att minnas.
All kärlek till dem.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :) vad fint du skrivit. Jag är ju inne i den berömda berg-och-dal-bane-perioden så nu sitter jag här och lipar haha. puss på dig!

2010-02-18 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0