Svårt att hålla fingrarna i styr :)

Idag har jag beställt kläder.
2 Jackor
1 bälte
1 huvtröja

Smakar det så kostar det.. Men det är det värt när det är snyggt och bra kvalité.
Fan va skönt det ska bli att slippa gå runt med "gravid-jackan".. Den passar inte alls mig i smaken. När jag var gravid kändes det helt ok att gå runt i den, då hade jag ju som en anledning - inget annat passade. Men nu känns det helt fel. En kappa till mina sportskor och sportbyxor.. DET SKÄR SIG.

Nåväl, mitt paket borde ju komma nästa vecka. Lovely!

.

Idag var vi på BVC. Lille R hade gått upp till 4350 stor grabb :
Jag hade gått ner 1,5kg. Det känns fint. Jag har alltså gått ner 4 kg på 5 veckor. Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att det fortsätter i den här stilen för i sånt fall så är jag ju snart tillbaka, men jag misstänker dock att det går fortast i början. de sista 5 kilona är väl jobbigast.

Robin har köpt en våg idag som ska visa hur många % fett, muskler och vatten man har i kroppen. Den ska tydligen funka.. VÅGAR man ställa sig på den?

Annars fortsätter jag med mina långpromenader trots kylan. För i min värld finns det inga hinder.. bara borförklaringar.


Nu blir det natten.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är Liv! Förstår dina klädbekymmer, inte är det lätt just nu. men snart kan man börja köpa lite nytt.. fifan så fint :) puss på dig!

2010-02-20 @ 11:33:11
Postat av: Livan

Tack Johanna :) Jo fan, snart så kanman ha sina gammla kläder igen och köpa nya i "rätt" storlek :)

2010-02-20 @ 16:13:32
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0