En bra dag

I dag har Robin börjat jobba igen. Trist som fan, en månad gick tyvärr jäkligt fort.

Nåväl, tur att brorsan är här då så det händer lite roliga saker.
Dagen har spenderats med bror och mor.. mestadels. Gått på stan, käkat lunch på stan, plockat svamp i måttsund. Fyndade flera liter kantarell (!), Grillat, surrat, träffat Maria & lars och deras son Simon (Thors barns familj). Sen kom Robin och hämtade upp mig när han kom från piteå vid 20-tiden.

Efter att Ralf har somnat har jag härjat på med lite allt möjligt. Balnd annat så har jag gjort en frukt-smoothie på banan-hallon-svartavinbär, det blev skit gott och är ju givetvis egenplockade bär som därmed är obesprutade :) och krav-banan.

Nu ska jag väl gå och bli medvetslös i sängen tills i morgon då jag och Ralf ska till bvc. Killen ska få sin andra spruta och vägas och mätas. Sen blir det häng med bror. Mest troligt ska vi bestiga måttsundsberget :)

*

Kommentarer
Postat av: Jesper / SoL

Oh känns i hela kroppen och det är fullmåne nu.

sätter lite sprätt på energierna ;)



2010-07-27 @ 23:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0