Moder-jord visar upp vad hon kan

Våran kraftfulla moder-jord har i dag visat upp vad hon går för. Åska och blixtrar i över 4 timmar. Elektriciteten var ett faktum över hela himlen och vissa tillfällen var det som att någon slog på en stroboskop-lampa för någon sekund.

Behöver jag näma hur imponerad jag är?

När vår jord visar hur kraftfull den är på detta viset så blir jag fylld av energi. Jag minns hur fullständig den är och ryser av välbehag av att få vara en del av den. Och jag tror att alla människor kommer ihåg att det finns endel krafter som vi faktiskt inte kan övermästra.. hur mycket vi än vill.

Moder-jord är starkast och det kommer vi ihåg dagar som denna.
(Men jag önskar att vi kunde bli bättre på att ta han om den.)


(Bild hittad på google)


Tack för en underbar morgon!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0