När man får oväntat Besök

I morse vaknade jag av att Robin höll på att gå omkring inne i sovrummet och jag antog att han letade efter något som han inte hittade i mörkret. Jag hörde hur han som smög omkring utan sockar så att trampdynorna under fötterna klibbade fast i golvet (ni vet hur det låter).

Jag låg och lyssnade ett tag och tänkte att jag skulle sova vidare tills jag insåg att det skulle bli svårt att somna om. Då vände jag mig i sängen och upptäcker då att det inte var Robin som gick omkring i vårt sovrum. Han låg nämligen brevid mig.

När jag förstod hur det låg till blev jag helt chockad och frågade med tydlig röst "men va fan, ligger du här? Vem fan är det då som går omkring här inne?"
Robin vaknade så klart till och började lyssna, men stegen var helt borta och det enda vi hörde var Cleo utanför dörren som ville ha mat....


Ja.. vad säger man? Välkommen åter?


*


Kommentarer
Postat av: pippi

haha, jaha vem kan det vara? =)

2010-07-09 @ 08:37:46
URL: http://mirada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0