Ondhet?

väll har vi varit på besök hos Emma och Magnus och deras lilla dotter Ejra. Det var otroligt trevligt men jag tror att jag jag har varit med om mitt livs märkligaste och mest överväldigande ögonblick.. EVER!
Jag vet att jag säger så ofta, men det här slog faktiskt rekordet!

När jag och Emma gick ner i deras källare för att tvätta ett par brallor  så händer det oförklarliga..

NÅGOT slungas mot mig och jag lixom flyger baklänges. Så jag blev sittandes på hissgolvet och får svimmningsattack på svimmningsatack och vågar rent av inte kliva ur hissen.. Det kändes som att något stog så extremt fel till där. Tillslut så lugnar jag mig och vi börjar gå mot tvättstugan.. jag känner mig förföljd och iakttagen hela tiden och väl inne i tvättstugan är det som att jag blir.. Full i kroppen.. Yr, får gåshud på gåshud.. får svårt för mitt seende, blir alldeles matt.. Och det lustiga var att det gick i vågor och Emma kände exakt samma sak.

Helt ärligt från mitt hjärta så blev jag dödsrädd i hissen.. En del av mig trodde att jag skulle dö.. eller typ träffa djävulen.. Fy fan va vidrigt det var.
Tyvärr kan jag inte beskriva mer detalerat eller nå mer av det som hände via text så här.. men det var.... Obeskrivligt, oförklarligt och overkligt.

Robin provade att följa med oss nästa gång, men då var det inte alls lika starkt, men inne i tvättstugan kände han oxå av att det var något som inte var som det skulle.. "Golvet lutar" sa han och la ner en flaska på golvet för att se om den rullade.. men det gjorde den ju så klart inte.

Nä fan.. Ni som vill höra mer får fråga sen.. det går inte att beskriva och berätta allt så här.


_______

Väl hemma
Ralf har vaknat, och vill inte somna om Och utanför så exploderar något och nu är brandkåren där... Det ser ju ut att bli en strålande natt :/
Nu är jag ju dessutom mörkräddare än mörkräddast!


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

MEN GUD! Du har ju blivit medial for sure Liv! Nu är ju bara frågan om du vill utveckla det eller inte?

2010-07-10 @ 01:25:43
URL: http://oonmyroad.blogg.se/
Postat av: Emma

ja det var helt sjukt!! Magnus frågade än en gång idag om det verkligen var sant och jag fick berätta om det hela igen. Helt galet var det.... ja vad var det egentligen som hände???

2010-07-10 @ 18:54:16
Postat av: pippi

holy crap!!! Undra vad det var...?!

2010-07-11 @ 21:47:32
URL: http://mirada.blogg.se/
Postat av: Livan

Fanny: Jo så länge det blir bättre så :) Det är ju inte kul att bli rädd.

Emma: Ja, vad fan var det som hända.. helt sjukt! Och vad fan har du i källaren, tur ni flyttar snart!

Pippi: Ja usch.. något väldigt dåligt

2010-07-13 @ 11:28:35
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0