Snoppa

Helt plötsligt kommer jag att tänka på min gamla bästis Jennica och hennes lilla-syrra.
Jag skulle skriva "shoppa" Men så blev det av någon anledning "snoppa" och av ordet snoppa så kommer jag enbart att tänka på Jennicas syrra. Hon sa nämligen Snoppa åt när två personer hade sex. Skit kul var hon :)

Hur som helst...
Idag har vi Shoppat. Vi har köpt en ny barnvagn till våran favorit. Den är jätte fin.
En trehjuling i svart och Neon-grön(?).
Sen var vi även och shoppa en summersuit på doffy. Jätte fin den med. Den förra summersuiten från doffy köpte vi i stl 74 och denna köpte vi nu i stl 68 eftersom det är det han har.. fortfarande(!).

Vi var på en lång prommis här tidigare i kväll och då tog vi vår nya räser-vagn på sin första tus och den gick jävligt fint. Vi får se om det fortsätter i den stilen, men det tror jag nog :)

Är det förresten någon som vet vart man kan köpa halmskor nu för tiden?



*

Kommentarer
Postat av: Ulrika H

Kul med ny vagn! Jag vill också ha en, våran är för liten, fast min Elsa börjar vara så stor och åker vagn mer sällan men då och då behöver vi en ändå! Halmskor?? Ingen aaning.. Hoppas ni har det bra :) Kramis

2010-07-07 @ 07:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0