Less på storlekarna på baby

Var förresten på Doffy i går och Shoppade och då jämförde Robin 2 bodys från villervalla som vi tänkte köpa. Den ena var 3-4 cm kortare och smalare än den andra och jag fattade inte varför.. De var ju i samma storlek.

Robin ba "Men det är ju för att den där är en tjej-body, Ser du inte, det är ju rosa på den"

Jag "men shit alltså"

Fan va less man kan bli på "tjej- och kill-" bodys.. och FAN va less man kan bli för att "tjej-bodysarna" inte stämmer då i storleken. Jag menar 74 ska väl för fan vara 74 inte 68???

Det är därför det har varit så olika storlekar på våra kläder till Ralf.. jaja nu vet jag att kläderna som kommer från tjej-avdelningen kommer han alltid behöva ha en storlek större i.. Weird!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

jamen fyfan! och nu fattar jag varför pippi-bodysarna jag köpte var så små. men å så less man kan vara!

2010-06-16 @ 19:06:52
Postat av: Livan

Jasså, ja vist är det störande. Men nu när man vet det så är det ju bara att köpa en större storlek i det som är "tjej-kläder"

2010-06-17 @ 09:30:32
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0