Wow!

Wow!
Det är det jag säger. Wow!


Första dagen på kursen var idag. Annelie (Pippi) var barnvakt till Ralf, Tack gullet!, och det gick som väntat - galant! Jag hade faktiskt inga problem alls med att fokusera på utbildningen (som alltid med ayurveda så slukar det mig), och Ralf trivdes som fisken i vattnet med Pippi :)

Som en liten överraskning så upptäckte jag att 4 stycken som jag gått kurs med går kursen nu i helgen, så det var ju jätte kul. Tre stycken från steg 6-7 och en från steg 4-5. Himla kul faktiskt. Sen var resten nya ansikten för mig, men de verkar trevliga de med.

Det är så häftigt och jag längtar till i morgon då jag får fortsätta.

Efter den här helgen så kommer jag att behöva göra ett ex antal behandlingar innan jag får mitt diplom. Efter det så kommer jag att ta betalt. Så det är först till kvarn som gäller.
Vi får se hur lång tid det kommer att ta tills jag kan börja men jag hoppas ju på att kunna börja så fort som möjligt, för som ni förstår så kan jag knappt berga mig.

-


Ni vet hur det känns när allt bara känns helt rätt ?! - Så känner jag nu, och sen en tid tillbaka. Jag känner helt enkelt att det är exakt så här det ska vara och jag är på exakt rätt väg. Exakt!
Det är fantastiskt att känna så här.. som att jag svävar på moln dygnet runt. Som att vara   nykär fast inte i en person utan bara rent av i livet.


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Precis så känner jag när jag reser utomlands! Allt är fulländat! :D

Härligt att läsa det här Liv, vi syns på måndag ;) Blir jag den första?



Grattis till att du hittat ditt kall! Det är ingen lätt grej! PUSS!

2010-06-18 @ 21:35:35
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: pippi

Tack för förtroendet, jag gör gärna om det :) Han är underbar!!



Jättekul att du känner dig så glad! och om Fanny är först, så är jag gärna tvåa! ;)

2010-06-19 @ 08:43:35
URL: http://mirada.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad roligt!! Jag blir så glad av att läsa detta :)

Om tillfälle finns så kanske jag kan vara nummer 3? Pussar!!

2010-06-19 @ 08:50:24
Postat av: Livan

Ja det är fantastiskt. Och jag gör gära behandlingar på er alla tre! :D

2010-06-19 @ 17:49:24
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0