Att få svar på frågor jag aldrig trodde att jags kulle ställa

Ja, nu kommer ett "hockus-pockus"-inlägg som många skulle kalla det. Men är det så störande så skit i att läsa det. Men det är min vardag, och man kan antingen acceptera det eller inte.

-

Jag har kunnat se olika saker i hela mitt liv. En del saker är inte alls främmande eller ovanligt. Men en del saker förstår jag inte alls. Nya saker dyker upp och jag har många gånger frågat frågan "vad fan var det där". Idag kände jag att jag behöver hjälp. Jag har upplevt saker på sistone som jag inte förstår mig på och som jag inte kan finna en enda logisk förklaring på.

Jag gick till Lola. Vem annars ska jag vända mig till när jag upplever så här konstiga saker. Hennes svar var skrämmande men även intressant. Det stämde helt in. Och det var ju ingenting hon viste. Sen sa hon till mig "Liv, du blir mer och mer medveten och du kommer att uppleva mer och mer. Inga frågor är konstiga".

Jag viste inte ens att man kunde uppleva såna här saker eller se saker på ett sånt här vis. Men jag tror ju på vad jag själv upplever. Det är skrämmande på ett sätt och intressant på ett sätt. Och jag måste ju erkänna att jag bara blir mer nyfiken.



Jag är så glad att jag tog kontakt med Lola. Jag känner mig lugn och trygg i den jag faktiskt är. Positiv till att bemöta en värld fylld med mönster, former och färger. En värld fylld med liv och olika dimensioner.

En värld fylld av hopp.


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag gillar dina hokuspokus grejer! :)

2010-06-02 @ 23:01:34
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0