Begravning

Ja, jag är en riktig tönt när det gäller kläder. Inte bara mina egna, utan Ralfs också. Jag skaffar mig favoriter och nu är det dags att säga adjö till vissa plagg som han inte kan ha nå mer.

Usch, det är riktigt jobbigt. Att se dem ligga i den där lådan, som kommer att packas upp först när nästa bebis kommer, känns som någon slags begravning. Och det skrämmer mig lite.. för tänk om jag inte kommer tycka att de är lika fina då.

Min seperationsångest när det gäller kläder är nog lite sjuklig, men alla har vi väl vår grej?

Sorgligt är det i alla fall, samtidigt som det är kul att han växer och man kan ta på honom nya fina kläder :)

Prinsen i en Eko-pyamas.





*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0