Dagen i punkter

Idag har det varit en himla bra dag.

* Bra väder som tusan. Sånt väder man vill ha varje dag.
* Kriopraktor till mig
* Kiropraktor till Ralf
* Shoppat pyssel-grejor
* Fikat med Pippi och Tina

* Jag har även sammanställt den, enligt mig, perfekta presenten till lilla Sami. Så nu längtar jag mer än någonsin efter att få träffa det lilla underverket. Tänkte väl försöka satsa på att åka dit om 2 helger. Kramkalas!

* Jag träffade även på en bekant på stan som fråga om jag spelade fortfarande.. han ville att jag skulle börja sjunga i deras band. Himla kul att få ett sånt erbjudande.. Jag kanske inte har tid just nu, men kanske sen :)

* Nu väntar jag på Robin som är påväg hem med Pizza. Lovely!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja! kom kom kom :) vi längtar!

2010-03-06 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0