Det där med vikten.

Ja, då har det gått 8 veckor sen förlossningen och viktnedgången jag kämpar på med ligger nu på - 6 kg !! Jag är mycket nöjd. 6 kg på 8 veckor är inte fy skam, Hoppas det fortsätter i den här takten. Då har jag alltså 9.5 kg kvar tills jag kommit på min start-vikt.

Det är bara att kämpa.

Jag har nu fått klartecken från min barnmorska att jag får styrketräna "om du kniper samtidigt". Men inga "hoppövningar".. No problems. Då kör vi, i sommar kanske man känner sig som människa igen då :) !!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yo go girl! hihihi nämen seriöst, bra jobbat! Till sommarn är du tillbaka där du var :) Puss!

2010-03-07 @ 10:45:06
Postat av: Linda

Oj så olika det kan vara! Jag fick barn den 6 januari. Gick upp 25 kilo totalt och efter en 2 veckor var 20 kilo borta och nu är jag på 1 kilo mindre än stratvikten. Iofs har jag ungefär 10 kilos övervikt sen tidigare men jag förstår ändå inte hur det gått till. Antar att det mesta som jag gick upp var vatten.



Gillar din blogg förresten, alltid trevligt att stöta på andra mammor med barn i samma ålder :)

2010-03-07 @ 12:18:26
URL: http://miranda-ail.com
Postat av: Livan

Johanna: Tack för peppet.. Det är alltid kel att få känna sig duktig :)



Linda: Wow! Vilken viktnedgång, du måste ju ha känt dig lätt som en fjäder efter det =) Jo det var nog mest vatten, men ändå: Lyckost! :)

2010-03-07 @ 21:28:28
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0