En helg fyld av kärlek

Ja, som ni kanske vet så tillbringade vi helgen i Umeå tillsammans med Familjen Hänninen-Larsson. Äntligen har jag fått träffa en mycket efterlängtad person, Sami. Han var helt bedårande. Och trots att det bara är ca 5 veckor mellan Sami och Ralf så känns Ralf så himla mycket större. De var lika stora kroppsmässigt men Sami var som mer bebis än Ralf. Ja, hur som helst, Underbar.

Olika bilder från helgen. Både bus och mys.




Nu längtar jag till nästa gång vi ses.

*



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vilken himla himla fin helg vi hade. Nu längtar jag ännu mer till att komma till luleå. ska försöka komma snart efter påsk. Puuuuss!!

2010-03-23 @ 10:27:52
Postat av: Livan

Ja helt fantastiskt.

Oj va jag längtar!!

2010-03-23 @ 11:33:39
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0