Mysigt möte

Idag var Robin ledig, som vanligt på måndagar, och vi tog tillfället i akt att träffa Emma med hennes söta dotter Emra. Tyvärr kunde inte pappan i familjen vara med, men vi får styra en dejt alla fyra en annan dag.
De små var väldigt söta att se tillsammans. Även om de kanske inte riktigt förstod det hela lika väl som oss. Mysigt var det i alla fall.



Emma är en väldigt öppen person. Och naturlig vilket jag trivs väldigt bra med. Man vet vart man har henne och det är väldigt lätt att prata med henne. VÄldigt skönt att ha någon man kan träffa om dagarna som kännt, känner och upplever samma saker som en själv. En väldigt mysig familj är vad de är. Jag är faktiskt himla glad över att jag fått träffa dem.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul! Jag vill också ha mamma-kompisar här.. Men idag ska jag iaf på mammalunch. De blir spännande :)

2010-03-16 @ 09:07:41
Postat av: Livan

Se där! Fan va roligt. Ja det är faktiskt himla kul att kunna ösa på med "mamma-snack" med någon. Hoppas lunchen går bra och att de är jätte trevliga och mysiga så du kanske finner en vän eller 5 :)

2010-03-16 @ 11:06:23
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0