Att älska att shoppa

Jag tror att jag har blivit shop-galen. Jag har alltid varit lite åt shopoholic-hållet men nu när jag är ledig hela dagarna så får jag så himla mycket inspiration. Ni vet när man inte har något annat för sig... Det värsta är att jag har blivit extremt förtjust i ett märke som heter Anne-Claire Petit. Jag tycker att leksakerna där ifrån är helt fantastiska. Men om de är prisvänliga är ju en annan fråga.. *Host*. Märket sebra har en del fina saker också.

Fin speldosa, skallra & Leksak.

Jag trodde inte att jag skulle vara lika mycket "märkes-bög" när det gäller baby-kläder/leksaker som jag är med mina kläder.. men det verkar som att det är något jag har svårt att hålla mig ifrån. "Typiskt" Säger Robin.

Mitt försvar är att det är mycket bättre kvallité. Man får vad man betalar för.. oftast!

Idag har jag i alla fall shoppat endel Baby-kläder. I storlek 80. Jag tänker att man kan köpa lite kläder då och då.. då slipper man köpa allt samtidigt.. dessutom kan jag ju inte hålla mig när jag ser något fint.
Köpte bland annat de här:


Underbar Lilafärg.. Varm och fin.

.
.
.

Asså jag har världens bästa tips (enligt mig hihi) men tyvärr kan jag inte yttra mig om det föräns om ca 1.5 vecka eftersom det kommer att bli en pressent till en person. Men när den personen fått den så kan jag skriva det här haha :D

Nä nu ska jag sova.

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0