Varmt Rekommenderat.

Efter att Ralf har haft sin växt-period så har hans mage börjat tjorva lite. Han gnäller, bökar, stökar och stonkar mellan varven och slingrar på kroppen som om han försöker kräla sig ifrån det som känns i magen. Det har resulterat i att det inte alls har blivit särskillt mycket sömn de senaste nätterna.

Idag när jag var påväg in till stan så ringde jag till Cecilia BergströmLuleå kiropraktorklinik och fick en tid klockan 17.00. Hon kan nämligen lätta på spänningar mellan olika tarmar på något sätt (?).. Hon trycker på en punkt också blir han i princip bra samma dag eller dagen efter.

Det är otroligt att se. Det har funkat furr så jag hoppas att det funkar igen.

Kom ihåg att inte gå till vilken kiropraktor som helst, man måste ha licens för att få behandla små barn (Nya kiropraktor-utbildningen som är på 5 år isället för 3!!)

Nu måste jag nog börja göra mig i ordning.


So long!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0