Den första sommardagen

Idag har det varit en Sommardag. Som vanligt i  maj så kommer det "ryss-värme" hit upp i norr, och vem kan vara gladare än jag?

Dagen har spenderats hemma, på promenad och sen med Robins Familj. Alltid lika mysigt!

Nu ska vi försöka baka något här.. men åtminstånde min dåliga bak-erfarenhets-fantasi fantasi börjar ta slut. Inte lätt när man inte är van. Jag är nog bäst på att hitta på egna recept.. eller göra ojm "riktiga".

Förresten så har jag gjort om min design på bloggen.. och NEJ jag ska inte ha en bild med mig med en tandborte.. men det var den enda jag hade som är ny typ.. men jag ska ta nån bild och göra om designen... Tålamod.

Sen har det tydligen varit lösenordsskyddat på min blogg, och det fattar jag inte hur det kom sig?
Är det borta nu?

*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jepp, det är borta, vad fin den blev bloggen! :)

2010-05-13 @ 21:55:56
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skitfin är den bloggen! Jag tycker bilden på dig med tandborsten var fin :)

2010-05-13 @ 22:48:53
Postat av: Linda W

Jag gillade din tandborstsbild :)

2010-05-13 @ 23:36:52
Postat av: Pippi

Blev riktigt schnyggt..!

2010-05-14 @ 08:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0