Idag är det lördag

Kan det vara mer underbart väder?
Jag tror inte det. Jag har varit ute från förmiddag till kväll varje dag den här veckan och det är helt fantastiskt! Finns det nå bättre än att amma utomhus? Som jag har längtat!

Sen hör man att detta var sommaren. Resten av sommar ska tydligen bli helt värdelös. Kall som tusan. Snitt värmen ska ligga på 12 grader.... På dagen alltså. SNÄLLA låt det inte vara sant!

Det ska tydligen börja nästa vecka med snöblandat regn och frost.....

Nä, jag vägrar ställa in mig på en kass sommar. Det är helt ok att det blir kallt nästa vecka, så brukar det ju vara. Men resten av sommaren tycker jag ska bli som förra. Dvs kanon!

--

Min kära dator tycker ibland att jag inte ska kunna använda Internet. Som igår.
Den vägrar helt enkelt hitta det trådlösa nätet. Skummt som fan. Jaja, nu är det tillbaka. Och jag sitter och nördar mig som vanligt.
Nu blir det en skvätt kaffe.


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men å! Det är väl klart att det inte kan vara 12 grader i medeltemp i sommar! Låter ju inte möjligt. tycker de alltid har fel när de snackar väder så pass långt i förväg. Tror på din teori om att de får va kallt nästa vecka men sen ställer vi in oss på en toppensommar :)

2010-05-22 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0