Öppet hus (+ kilona)

Japp, Vi är nu uppe i 7 sorters kakor/bakverk. Det börjar bli fullt i kyl och frys, men nog ska jag hinna fixa något mer.. + att det nog blir 2 tårtor eftersom mammsen är allergisk mot nötter. Om nu inte något oväntat skulle ske.

Alltså.
På lördag är det öppet hus kära Vänner.
(inte ni andra då förståss ;P)
Jag vet att du vill komma Fanny:)

För övrigt så har jag gått ner 10 kilo nu sen ca en vecka efter förlossningen (18 jan). Så ja.. det fortsätter att gå framåt. Nu har jag då alltså 5.5 kilo kvar till min "Startvikt".


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Way to go!! Fan vad bra du är Liv :) jag står bara still enligt vågen. segt!

2010-05-13 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0