Ralfen ♥

Förutom att han är i en väx-period just nu och äter 711 ggr perr natt så är det en så otroligt fin tid just nu. Det har jag iofs nästan alltid tyckt. Han är en så himla glad kille. Han skrattar, jollrar, står och hoppar, går omkring i sin Gå-stol gnager på ALLT, tar fast i saker och för dem till sin mun för att smaka på dem. Han känner på katterna och är bara helt, helt underbar!



Jag vägde mig idag och sen mig + han och då visade vågen +7.2 kilo (!) Muskelberget Ralf. Shit alltså.

Det känns i ryggen att han blivit så tung kan jag säga. Spikmattan är min räddning. Varje kväll innan jag somnar (eller medans) så ligger jag på den i minst 40 minuter. Lovely!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0