Summering

Natten som var... var hemsk. Dagen har varit om det går ännu värre!
Ungen har varit tröttare än tröttast och dessutom haft ont i magen. Bajsblöja efter bajsblöja har levererats och gaserna har typ spelat sångsolon för mig, men inte fan har det blivit nå bättre för han. Inte nog med det så när jag så väl fick en chans att åtminstånde fixa kaffe.. då saftar jag in en glasbit i foten. AJ!

När så väl Robin kommer hem vid 20.00 så har jag lyckats söva min lilla älsklings-albino-apa, men så fort jag lägger ner han i spjälsängen så vaknar han igen... Jag ger upp och skjuter över ansvaret på Robin och går in i duschen för att få mig en efterlängtad dusch (alldeles för längesen sist). Men förmodligen så ska allt vara emot mig så avloppet har ju så klart slaggat igen. (!)

Jag blir surare än surast och lägger mig under täcket och väntar på pizzan som Robin har gått för att hämta. Äter lite -> duschar -> Matar, maserar och söver favoriten -> borstar tänderna och här är vi nu.

Godnatt!


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag hade nog börjat gtåta där när Robin kom hem!

2010-05-07 @ 09:17:28
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hehe tack för omtanken Liv, det har du faktiskt rätt i!

Men jag tänkte köpa toning hos frisören, och dom vet ju vad dom sysslar med :) (hoppas jag)

2010-05-07 @ 12:00:21
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0