Bil-stackaren

Ja fy fan.
Min plan för dagen var att jag skulle på Baby-sång 10.30. Men inte blev det någon baby-sång. Rlaf har fortfarande på sig sin pyamas (!) och babysången började för 25 minuter sen.. hehe

Jag har nämligen lagt ut min lilla pärla på blocket och skrivit att jag slupar iväg den för 100 kr eller högst bjudande.
Det har ringt heeeeeeeeeeela morgonen!

Jag har ett antal bud redan och buden fortsätter att ramla in.
Jag vet inte om ni mins det, men bil-stackaren råkade ju ut för inbrott... och då tappade jag lusten totalt!
Så i eftermiddag så är nog lill-bilen såld. Tack för det!

Nu ska jag göra i ordning sötnosen - gå ut på prommis - träffar mamma - hem - säljer bil - bakar?.


*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0