Energi

Idag fick vi vääärldens sovmorgon. Kvart över 10 slog jag upp ögonen och fick en smärre chock när jag insåg vad klockan var. Vist hade Ralf knorrat en del tidigare på morgonen men det gick ju tydligen över så det gjorde inte så mycket.

Skönt var det. Fy fan.

Tyvärr så började baby-sången klockan 10.30 så den fet-missade vi ju. Så vad gör vi nu?

Jag är så fylld av energi så jag skulle kunna tänka mig en massa saker. Inspirationen flödar och jag är på världens pyssel humör. Jag måste bara vänta tills Ralf somnar... Nu är han bara slö-unge och ligger och glor i mitt knä och surrar mellan varven :D
Fan va fin han är, jag dör!

Jag är till och med sugen på att städa. NÄR FAN HÄNER DET?! VEM ÄR JAG?

Frågan är då. När så väl denna lilla parvel somnar.. vad ska jag då sysselsätta mig med?
Plugga, städa, yoga el. pyssla?


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0