IQ 0

Oooh, jag är ju så extremt smidig ibland.
Köpte blondering för att fixa slingor i mitt hår. Jag orkar inte med att hålla på och tona mörkt hela sommaren om det ändå bara ska bli blekt a´la orangutang, och den blonda utväxten jag har är ju inte så där jätte tillfredsställande.
Så lite slingor skulle väl göra susen.

Missen jag gjorde var väl bara att vi gjorde på tok för många (typ alla hål i hatten).

Så det där med orangutang kom tidigre än beräknat. Jag slänge på en toning i håret för jag tänkte att det skulle jämna ut sig då.

Missen jag gjorde var väl bara att jag bara köpte EN toning till allt mitt hår (vanligtvis brukar jag behöva 4) men jag tänkte ju att jag bara skulle tona slingorna... IQ 0... slinorna fanns ju vid detta tillfälle I håret dvs OMÖJLIGT att   PLOCKA UT dem.

Så jag och Robin kämpar och kämpar och kämpar... Resultat = Orangutang

Så vad gör jag nu?

Skiter i det och ser förjävlig ut eller lägger ner en massa pengar på skiten så det blir någolunda snyggt?


Eller... tröstshoppar en massa annat roligt?...


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gå till frissan och köp toning!

2010-05-31 @ 13:23:27
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Fanny

Dom säljer ju "frisör toningar" hos frissan. olika frisörer har olika många sorter att välja bland.

Då hjälper dom dig att välja vilken som passar dig bäst. Dom kostar typ 150kr st.

2010-05-31 @ 16:06:47
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0