Chilla till Granada

Jag var as-taggad. Har gjort i ordning allt och fixat allt i hemmet som behöver fixas innan vi drar. Men helt plötsligt så gick luften ur mig. Jag är så trött så jag skulle kunna somna ståendes. Fan också. Jag kanske helt enkelt får vila en sväng med Ralfen innan vi drar oss in?

Folk kommer ju typ tro att jag är drogpåverkad annars.

Jag bara önskar att Ralf kunde visa NU att han är trött så det bara hade varit att stega in i sovrummet och somna. Nädå, han springer runt i vanlig ordning. Ja, så länge jag är inne i stan till 15.00 så är det ju lungt :)

Inte stressa. Chilla är ordet för i dag.

Här har ni en fin låt.



Om någon vill ta en kaffe så är det bara att ringa eller dra ett sms. Ni vet ju vart jag finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0