Energi-behandling

Idag fick jag höra vilken fantastisk skillnad det har gjort på en kvinna, som var på energibehandling hos mig, för inte så länge sedan. Hon märker dramatisk skillnad själv och även hennes medmänniskor bokstavligen ser skillnaden på henne. De fattar inte hur det har gått till.

Jag vet hur det har gått till, och varje gång jag gör behandlingar så är det som att jag matar min själ med kärlek (Och givetvis den som får behandling). Det är så otroligt häftigt.

Energi-behandlingen fungerar på ett helt annat sätt än marma-behandlingen men ändå är de syskon på något vis. För i båda behandlingarna balanserar jag energierna i kroppen.



Tänk va mycket våra energicentrum och våra energibanor kan göra med oss. Och tänk vad en blockering på dessa energibanor och energicentrum kan göra.
Det kan vara som skillnaden mellan dag och natt, Mellan gott och ont, Mellan lycklig och olycklig.

Mellan obalans och balans.

Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag besitter denna kunskap.
Jag älskar det.



Kommentarer
Postat av: JennyJo

Jag önskat att jag var i Luleå, då hade jag gått på behandling hos dig!!

2010-11-26 @ 02:48:35
Postat av: Liv

Du är så välkommen. :)

2010-11-26 @ 11:51:46
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0