Ett bra beslut gav ett bra resultat

Det är så skönt. Resultatet blev precis som jag önskade.

Jag slutade amma Ralf av många anledningar. Det främsta var att jag ville få sova bättre, men även att han skulle sova bäyttre + att han skulle äta bättre på dagen.

Jag har nu nöjet att berätta att allt blev så. Han OCH jag sover mycket bättre och dessutom så äter han mycket bättre på dagen. Han dricken en välling vid ett tillfälle på natten och thats it :)

Det har varit så enerverande att han ätit så dåligt, och nu när han faktsikt äter minst en halv portion/mål så är det som att han matar min själv. Jag älskar vad jag ser när han sitter och gapar som en liten fågelunge.

Jag tror inte att det finns något mer tillfredsställande:)

Bra beslut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0