Helgen och det..

Sorry för att jag blivigt en liten torris vad gäller uppdateringar här på bloggen den senaste tiden. Vette tusan varför, antingen har jag haft för mycket att göra, för lite inspiration eller så har jag bara varit lat? Kanske en blandnig av allt?

Helgen har i alla fall varit bra. Vi hade ju, som känt, fest i lördags. Det var super kul, många fina vänner kom, trots att vi hade varit dåliga på att bjuda folk.

Dessverre blev min bättre hälft lite full där mot småtimmarna, så jag fick ta hand om han. Ingenting som gör något, vi var bara väldigt trötta på söndagen. Lätt hänt när man inte är van :)

Vi fick även en övernattande gäst och det var super mysigt. Det är inte alla dagar som man har en polare hemma hos sig direkt man stiger upp och som man dessutom får mysa på med hela dagen. Vi hängde, beställde Pizza, drack litervis med vatten, gosade med vår tämligen förkylda son och såg på olika tv-program.

Det är inte alla av sina vänner som man kan umgås med i tystnad. Bara hänga. Inga konstigheter.

I dag ska Fanny komma hit på fika, sen ska vi hämta ut mina visitkort som nu är färdiga, sen ska vi på barnens hus och kolla på Barngrind och sånna barnsäkrnigsgrejor till lådor (ni vet?), och sen ska vi på födelsedagskalas hos Ralf plus-kusin :) Det kommer säkerligen bli helt underbart.

I dag är det ju även måndag, som ni vet, och det betyder tv-kväll för paret Ranweg-Östberg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0