Hot Stone behandling

Helt plötsligt så kommer jag ihåg att jag hade bokat in en behandling i morgon klockan 13. Givetvis ska jag till stans bästa massör, men jag ska inte gå på den massagen jag brukar utan jag ska låta henne göra en Hot stone behandling, på mig, som tar 2 timmar!!
Den lär ju vara helt fantastisk, men frågan är ju om jag kommer kunna gå på den när jag är sjuk?

Fan fan fan, att sjukan ska komma i helt fel läge jämt!
Finns väl inga bra tillfällen egenligen.. men jag vill bara klaga lite :p

Jaja, jag ska ringa henne i morgon när jag slår upp mina gröna och hoppas att hon säger "Ja, men det är perfekt - du kommer att bli frisk av den här behandlingen".. drömma går ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0