Jag erkänner..

... Jag har varit ganska dålig på sista tien. Jag vet heller inte hur länge det har pågått men ca 2-3 veckor?

Jag har försökt ta mig samman men har helt enklet inte haft orken. Jag är ledsen över att jag har varit för lat och slö för att läsa era bloggar. Jag har i nuläget inte en susning om hur det är med er eller hur ni har haft det den senaste tiden Inte heller vet jag hur era senaste planer ser ut, vad ni har gjort för roligt och vad ni har gjort för tråkigt. Sorry för det, men jag tycker om er ändå!

Jag har haft oändlight ont i ryggen, sömnprobelm och extrem huvudvärk. Men när min kära mor fick höra det så sa hon att hon skulle bjuda mig på en vistelse hos kiropraktorn. Thank you lord! Nu vet jag varför jag varit så extremt trött och haft så oändligt ont.

Det var inte en nådig behandling jag fick, och efteråt har jag varit totalt yr och har fortfarande huvudvärk, men i morgon ska det vara över.

Så. Summan av kardemumman är väl att jag kommer bli bättre på att läsa era bloggar (?)

I dag är det tv-måndag och en ny vecka med halv åtta hos mig börjar snart. Det ska jag se och sen blir det nog en tidig afton för familjen Ranweg-Östberg.

Ha det gott.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Of course I don't blame you honey... ;) puss å kram

2010-11-30 @ 00:16:04
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0