Lite om dagen

Jag har spenderat en del av dagen med Malin (Inte Malla), och vi har varit på en promenad runt sjön. Vi gick långsamt och busade med Vovven Troja och surrade på. Jag brukar gå den vändan på 55 min och nu gick vi på säkert 1.5 timma. Men det var nice.

Det var inte en "Bränna-fett-promenad" Utan en "Njuta-av-det-underbara-vädret-promenad". Ni förstår skillnaden :).

Sen har jag hunnit ta en "snabbt-skvallra-om-jobbet-date" (förra jobbet) med Fanny. Jag säger bara det (skakar på huvudet), det där stället är ett ställe för sig. Men telefonerna ringde hela tiden så mitt i en mening så bestämde vi oss för att säga hejdå och med en blick så sa vi även "Vi tar det här vid ett annat tillfälle då vi inte bomaderas av telefonsamtal och då vi dessutom har tid, ha en fortsatt bra dag". Vi kan det där med "blick-komversation".

Jaja. Det var lite om dagen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha precis precis ;) Vi borde testa att ta en fika utan att prata och bara försöka prata med blickar och rörelser, hahah skulle nog se kul ut !

2010-11-12 @ 22:06:43
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Liv

JO det hade sett sjukt kul ut. Det hade varit en fika vi sent hade glömt. Och ja, jag tror vi hade sett helt störda ut!

2010-11-13 @ 12:56:34
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0