Måndagar

Det är lustigt hur måndagar väcker känslor hos människor.
En del människor älskar måndagarna "Vardagen kommer i form igen, och rutinerna funkar bra". Medans andra avskyr måndagar och tycker att det är pest och pina att vara tvungen att gå tillbaka till den tråkiga vardagen med tidiga mornar och en hel veckas jobb framför sig.

Själv gillar jag måndagar och dessutom förknippar jag måndagar med Yrrol. Och i princip allt som jag kan förknippa med Yrrol gillar jag :)
Servitrisen i Yrrol sa i en scen "På måndagar super jag bara".

Alla tacklar sina måndagar olika helt enkelt.


Vi ser på tv :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

heehe..... jag blev full igår. Men det är ingen vana.



Jag tror att om man gillar måndagar eller ej, har mycket att göra med om man gillar sitt arbete eller ej ;)

2010-11-16 @ 16:18:59
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Liv

Ja det stämmer nog. Och OM man jobbar på måndagar.

2010-11-16 @ 18:53:34
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0