På tok för trött

Jag är så otroligt trött nu för tiden. Nätterna är tunga och det känns som att jag, just nu, går i motvind. Jag vet att det kommer att bli bättre, det blir ju alltid det, men dessa perioder är så otroligt tunga. Kan Ralf inte bara sova bra nu snart? Han klänger på mig hela nätterna och ska amma hit och dit och tror att det är dag mitt i natten och jag får söva om han 3-4 ggr perr natt!

Jag känner mig tärd. Ja, på riktigt. Helst av allt så skulle jag bara ligga ner hela dagarna och inte göra någonting. Kolla på dokumentärer typ. Vi har så himla mycket som vi måste få gjort här hemma, just nu, men som aldrig tycks bli av. Jag är nämligen inte ensam om att vara trött.

Robin har sovit till ca 13.30 idag och sen fick vi besök av Fanny som kom med en härlig blåbärspaj (Tack gullet!). Sen när hon skulle dra så kom Robin på att han måste lämna en Ipod till Teknikmagasinet i Luleå så han drog.

Givetvis så känns det fantastiskt att vara själv och bara få andas (han tog med sig Ralf), men samtidigt så känns det som att det är för mycket som MÅSTE bli klart i dag för att jag ska kunna slappna av.

Just nu så funderar jag starkt på att skita i att festa på Lördag och sova i stället. Jag vet helt enkelt inte om jag pallar.

Jag avskyr verkligen att känna mig orkeslös. Speciellt när jag har saker som MÅSTE göras. Jag ligger efter och en del av mig blir stressad samtidigt som en annan del av mig säger "Äh, chilla för fan.. du måste ingenting". Men jag vet ju hur jag blir av att leva i total oreda, så det känns inte som ett alternativ.

Uhhf.. HUR kommer det sig att det JÄMT är stökigt här medans jag städar varje dag?

Sorry för det trötta inlägget, men jag får helt enkelt erkänna att denna dagen inte är min dag.
Nu ska jag börja styra upp middagshelvetet och förhoppningsvis få lite energi i mig så jag kan börja ta tag i allt annat sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0