Plastikkirurgi

Sitter och kollar på en dokumentär om plastikkirurgi och ja, jag blir illamående och illa berörd. Vilken svinig marknad alltså!

Men något annat som slår mig är att de flesta plastik-kirurgerna är män.
(jag blir verkligen chackad.. NOT!)

Svinigt.

Men jag vet att det finns massvis med vettiga, smarta, empatiska, snälla fantastiska män där ute. Män som inte vill att deras kvinnor (döttrar, flickvänner, systrar, mammor och vänner) ska operera sig för att känna sig vackra. Utan män som ser skönheten i sina kvinnor oavsett.

Män som ser ditt hjärta och inte vill ha dig som en barbara utan en person!

Så alla vackra kvinnor där ute. Ni behöver inte operera er. Ni behöver börja trivas med er själva. Börja jobba på er självkänsla i stället för att peka ut vad som är fel med er kropp.
Och skippa alla idioeter som säger något annant!


Kommentarer
Postat av: Fanny

WORD!

2010-12-01 @ 12:10:51
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kan vara väldigt lätt att säga. Men är man så platt att det bara är skinn och ben så att männen har mer bröst än vad man själv har är det väldigt svårt att tycka om sin kropp, kan man få en kvinnligare kropp då är det inget man tackar nej till. Förstår att det är lätt för en person som inte behöver oroa sig för detta, men hade du själv vart kvinna utan bröst tror jag ärligt talat att dina åsikter varit annorlunda ;)

2011-02-25 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0