Den vilda bebin ger mor sin hjärtattack

Ralf gjorde nyss en stagedive rakt ner i betongen i hallen. Själv drabbades jag av en hjärtattack och såg framför mig hur ungen slagit ut alla sina fyra tänder, ett knäckt näsben och blod i mänder. Men det gick bra. Han har en liten bula i pannan och jag har ett skakit innre.

Det är inte bara roligt att ha en unge som är vildare än fan själv och snabbare än ett pistolskott, det är jävligt jobbigt också.

Bebin vilar och det lär nog mamman också vara tvungen att göra.


*

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tror att vi får svetsa fast den där störtkrukan på skallen.

2010-10-07 @ 13:41:07
Postat av: Daniel

Huh livliga barn å olyckor sker.

Men ingen större fara skedd. Vila med all rätt!

2010-10-07 @ 13:49:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0