Det absolut bästa ordet

Jag tänkte att jag skulle bjuda er på det bästa ordet jag vet
(för tillfället)

Knort

Ordet knort är så sjukt bra.
Jag var ju givetvis tvungen att googla knort och enligt Folkmun.se så är betydelsen av Ordet Knort:

"En knöl eller utbuktning som är mindre än en cm i diameter.
För att vara en självklar knort ska den vara ful."

Precis som jag tänker.

Annars brukar jag skriva bajsknort till Robin på MSN ibland. Bara för att jag tycker att just ordet bajsknort är gullit. Men då tänker jag ju inte på vad det är såklart. Tror jag..

Jag hittade tyvärr ingen bra bild på en knort

Vilket är erat bästa ord?


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Knosa :)

2010-10-06 @ 19:27:05
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0