Fyfansåtröttjagärdetärheltsjukt!

(djupt andetag..)

Går det ens att vara så här trött? -Ja tydligen..

Det har varit en hård dag idag. Ralf har antingen varit klängapa nummer ett, eller varit helt skogstokig och kastat sig fram och tillbaka, matstrejkat, gnällt och varit missnöjd.

Missnöjd eftersom han inte kommer in i hallen och för att han är hungrig. Men mat, det passar inte.
Han har ammat och druckit välling idag. Alltid något.

Jaja, vi har lekt och myst en helt del också men jag är ändå heeelt slut!
Jag somnade faktiskt lite nu när jag la han. Och hade lätt kunnat sova vidare, men jag tror jag är vaken en stund till. Tom skulle bjuda på fruktsallad, så det kan jag ju inte missa!

Mina planer var även att jag skulle ut  och jogga också, men jag får se hur jag gör med den saken.. Är jag så här trött så går det inte.

Nä nu ska jag njuta av att göra ingenting en stund.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0